Шуменски университет “Епископ Константин Преславски”
English Вход
3.04.2017 г.

Институт за икономическа политика

На 11 април в Пловдив ще се проведе Форум за структурен диалог по проекта "Насърчаване на младежкото предприемачество".

Търсят се активни и мотивирани млади хора между 19 и 30 години, които да се интересуват от проблемите на младежкото предприемачество и да имат иновативно виждане за това как можем да се справим с тях.

Освен в Пловдив, такива срещи предстоят и във Варна и София.

За повече информация моля посетете следния линк : апликационната форма

Анна Печева

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.04.2017 г.
На 12.04.2017 г. в чест на Международния ден на авиацията и космонавтиката, Центърът за кариерно развитие на
Шуменския университет организира посещение на Санаторно-оздравителния комплекс "Камчия".
Предвижда се запознаване с комплекса, наблюдение на работата с лагеруващи деца и участие в дейността на международната лагер смяна "Интеркосмос - днес!", включващо "Шоу на талантите в орбита".
Визитата е и част от обучителната програма на Комплекса за подготовка на организатори дейности за работа с деца през летния сезон.
Транспортните разходи са за сметка на Студентския съвет.
Желаещите да се включат в инициативата следва да подадат заявката си (имена, специалност, курс и факултетен номер, телефон за контакт)
до 7.04.2017 г. на електронния адрес на Центъра за кариерно развитие career@shu.bg.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.03.2017 г.
«Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт»

Покана за участие в информационна среща с представители от фирма

«Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт»

На 5 април от 13.30 ч. в Зала 309 на Ректоратаще се проведе среща с представители нафирма"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД.

На срещатаще се разкрият възможностите за кариерно развитие, както и условията за започване на работа.

Организатор на събитието е центърът за кариерно развитие.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

29.03.2017 г.

СОК"Камчия"

На 30.03.2017 г. от 11.00 ч. ще се проведе информационна среща, организирана от кариерния център в Педагогическия факултет - Зала 08 на Университета

между студенти от различни курсове и представители на СОК"Камчия".

Срещата ще продължи с предвидена презентация на СОК "Камчия" за възможностите, които предоставя за работа и кариерно развитие.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.03.2017 г.

Информационна среща с представители на банка "ДСК" и студенти.

На събитието се представиха възможностите за кариерно развитие в банката, както и финансовите продукти, които предлага за студенти и докторанти.

Видео от събитието можете да проследите на следния линк :

Представяне на финансови продукти от банка "ДСК", пред студенти от специалност Икономика

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.03.2017 г.
Ден на кариерата в Шуменския университет

На 22 март от 13.30 ч. в Зала 118 на Ректората ще се проведе Ден на кариерата

в Шуменския университет "Епископ Константин Преславски".

Темата е "Как да планирам кариерата си".

Инициативата е съвместна с Агенцията по заетостта и

Дирекция "Бюро по труда".

На събитието ще присъстват и представители на бизнеса.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7.03.2017 г.

Фондация Заедно в час

Уважаеми колеги,

През февруари Заедно в час и Кариерния център на Шуменския университет организират социалното събитие на месеца в Шумен преОБРАЗОВАНИЕ.

Целта ни е да срещнем проактивните, социално ангажирани хора, в университета и града, които да се запознаят със Заедно в час и възможностите за социален принос и лидерско развитие, които програмата предоставя.

Фондация Заедно в час идва в града и вярваме, че можем заедно да започнем диалог за развитие и подобряване на образованието както тук, така и в цяла България.

Направете крачка към преОБРАЗОВАНИЕто на 13-ти март от 13:30ч. в Шуменски университет, Ректорат, ет.1, зала 118.

Срещни социално активните хора в твоя град! Регистрирай се тук-goo.gl/bTbcWm

Снимки от събитието

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
16.02.2017 г.

Кариерен ден в Шуменския университет

На 21 февруари от 13.30 ч. в Зала 118 на Ректората

ще се проведе Кариеренден в Шуменския университет "Епископ Константин Преславски".

Темата е "Мотивация за търсене на работа".

Инициативата е съвместна с Агенцията по заетостта и Дирекция "Бюро по труда".

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.02.2017 г.

Студентски семинар на Институт за икономическа политика

Уважаеми колеги,

Институт за икономическа политика (ИИП) с подкрепата на фондация "Ханс Зайдел" подготвя петнадесетото издание от серията обучителни семинари за студенти

Paving Youths' Way, което ще се проведе в периода 24 - 26 февруари 2017 г. в хотелски комплекс "Жеравна", Банкя.

Този път темата на семинара ще бъде "Going International: възможности за навлизане на международните пазари".

По време на тридневното обучение избраните участници ще дискутират с експерти и представители на бизнеса и ресорните държавни институции теми като:

Какви са възможностите пред българските фирми за навлизане на международните пазари?

Как може да се подобри конкурентоспособността на фирмено и национално ниво?

Каква е ролята на предприемачеството за експортното ориентиране на българската икономика?

Участието в семинара е безплатно за всички участници като разходите за настаняване,

прехрана и обучителни материали се покриват от организаторите.

Участници следва сами да организират транспорта си до и от Банкя.

Формулярът за кандидатстване следва да бъде попълнен до 13 февруари 2017 г. и е достъпен на този линк: https://form.jotformeu.com/70323403378350

Повече информация за семинара, както и формуляра за кандидатстване можете да намерите и на страницата на ИИП (www.epi-bg.org).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
31.01.2017 г.

Форум MySuccess.bg 2017 - Аз и БИЗНЕСЪТ!

MySuccess.bg 2017 мотивира предприемчивите студенти с най-добрите бизнес практики

На бизнес форума своят опит и успехи ще споделят мениджъри от ПроКредит Банк България, Hewlett Packard Enterprise и Нет Инфо

За седма поредна година студенти от горните курсове (3-ти и 4-ти) и магистри ще имат изключителната възможност да се срещнат с предприемачи и представители на успешни международни и български компании в България по време на форума MySuccess.bg 2017 - Аз и БИЗНЕСЪТ!.

Форумът ще се проведе на 23 февруари 2017г. (четвъртък) от 09:30 часа в аула "Максима" на УНСС.

MySuccess.bg2017 - Аз и БИЗНЕСЪТ!изгражда мост между студентите и българския бизнес, като представя нужните практически умения, които бъдещите експерти трябва да притежават.

По време на форума студентите ще имат възможност да се запознаят с успешните истории на млади българи, които развиват собствен бизнес или са част от мениджърския екип на големи компании.

Своят опит и успехи ще споделят водещи мениджъри от ПроКредит Банк България, Hewlett Packard Enterprise и Нет Инфо и др.

Те ще разкажат с какво са допринесли за успеха на фирмите, които управляват, как са изградили своята кариера и какви знания и умения са им били необходими.

По време на събитието студентите ще се срещнат и разговарят сHRспециалисти на различни компании за възможностите за успешно кандидатстване за стаж и работа.

Студентите ще се сблъскат с реални примери и бизнес казуси от практиката, както и ще получат полезни съвети за усъвършенстване на познанията от университета.

Мениджърите ще споделят с тях какви са очакванията на българския бизнес от завършилите специалисти и какви умения и компетенции се търсят реално на пазара на труда.

По време на втората практическата част от форумаще се проведатworkshops по зададени индивидуални теми от всяка от компаниите презентирали се в сутрешната част.

Участниците ще решават различни бизнес казуси и ще работят в малки екипи, като след определеното време за работа ще имат възможност да презентират разработеното от всяка група студенти пред цялата аудитория и менторите от всяка компаниите.

MySuccess.bg - АЗ и БИЗНЕСЪТ! се организира от списание ENTERPRISE с любезното домакинство на Студентски съвет УНСС и в партньорство сDomino's Pizza,

DEVIN, Nescafe 3v1, ERP Academy, Access MBAи Национално представителство на студентските съвети и цели да представи успешните млади лидери,

и да вдъхнови бъдещите специалисти да се развиват в България.

Официални партньори на събитието са Hewlett Packard Enterprise и ПроКредит Банк Българияи се провежда с подкрепата на

"Нетинфо", част от Нова Броудкастинг Груп.

Медийни партньори:NetInfo, Vesti.bg, DarikNews, EventsPRO.bg

Повече информация за форума: http://education17.mysuccess.bg

За допълнителна информация:

Надя Гогова

Списание "Enterprise"

тел. 02/983 5889

моб. +359 894 426 239

E-mail: nadya@enterprise.bg

web: www.enterprise.bg

За медийни запитвания:

Стоян А. Стоянов

PR Директор

PRoWayCommunicationsAgency

Mob: 0879 646 648

E-mail:stoyanov@proway.bg

web:www.proway.bg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
30.11.2016 г.

ПОКАНА

за участие във II Регионален конкурс по статистика - Шумен, 2016

Във връзка с празника на академичната общност- 8 Декември,

Факултетът по математика и информатика на Шуменския университет и Статистика - Шумен организират конкурс по статистика.

I етап: Подготвяне на разработка на тема: «Науката и образованието във фокуса на статистиката» . До участие ще бъдат допускани само оригинални, непубликувани разработки.

Текстът следва да бъде изпратен на електронен адрес: pavlina_kj@abv.bg, Изисквания към оформлението:

1. Разработката трябва да има заглавна страница, която да съдържа: темата на конкурса, подтемата на разработката, имената на автора, курс, специалност и електронен адрес за контакт с автора, име на организацията, която той представя.

2. Основната част от разработката трябва да е от 4 до 10 страници, включително, размер A4, Times New Roman, при Font Size 11 pt., полета: отляво 2,5 см., отдясно 2 см., отгоре 2,5 см., отдолу 2 см., междуредие - single. Фигурите и графиките трябва да съдържат заглавие и да бъдат номерирани. Файлът, който се изпраща трябва да е в pdf или Word RTF формат. Срок: до 23.00 ч. на 08.12.2016 г.

II етап: Презентация на разработката

Презентациите трябва да бъдат с продължителност до 10 минути.

Представянето им ще бъде на 15 Декември 2016 година.

Програмата за представяне на презентациите ще бъде оповестена на сайта на Факултета по математика и информатика на 12 Декември.

Участниците ще бъдат разделени в 2 категории: А - категория - студенти, В - категория - ученици.

Между представянията на докладите ще има викторина с награди за гостите. За допълнителна информация: доц. д-р Павлина Йорданова - pavlina_kj@abv.bg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.11.2016 г.

Заедно в час: Възможност за ученици и студенти

Бъди учител за един ден! Влез в роля на ролеви модел и помощник на учител на "Заедно в час" в рамките на инициативата

"Мениджър за един ден", организирана от Джуниър Ачийвмънт България на 17.11.

Избери сред класни стаи от цяла Българияна http://zaednovchas.bg/manager-for-a-day/. Вдъхнови бъдещето!

Разбери повече на http://mfd.jabulgaria.org.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7.11.2016 г.

ШУМЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ЕПИСКОП КОНСТАНТИН ПРЕСЛАВСКИ"

Център за кариерно развитие

Уважаеми колеги първокурсници,

Каним всички Вас да участвате в

информационна среща с Ректорското ръководство,

представители от Финансово - счетоводния отдел и

Студентската канцелария и инспектор социално-битови въпроси на студенти.

На срещата ще присъстват представители от Агенцията по заетостта, Дирекцията "Бюро по труда" и "Райфайзенбанк".

9ноември 2016 г., от 13.00 ч.

в Корпус 1 (Ректорат), етаж 3, зала 309

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7.11.2016 г.

Уважаеми колеги,

Бих искал да ви информирам, че за поредна година Българската народна банка обявява Конкурс за стипендианти на БНБ за 2017 г.

Информация за конкурса ще намерите на интернет сайта на БНБ, в рубриката:

Начало http://www.bnb.bg/bnbweb/fragments/bnb_iclude_fragment/images/icons/breadcrumb_arrow_icon.gifЗа нас http://www.bnb.bg/bnbweb/fragments/bnb_iclude_fragment/images/icons/breadcrumb_arrow_icon.gifКариери http://www.bnb.bg/bnbweb/fragments/bnb_iclude_fragment/images/icons/breadcrumb_arrow_icon.gifСтипендии http://www.bnb.bg/bnbweb/fragments/bnb_iclude_fragment/images/icons/breadcrumb_arrow_icon.gif

http://www.bnb.bg/AboutUs/AUCareers/AUScholarships/AUSHow/index.htm

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Шуменския университет е домакин на състезание по практическо програмиране

Хакатон е студентско-ученическо състезание по практическо програмиране, което се проведе на 29 и 30 октомври.

Събитието е част от инициативата CODE4TECH. Целта на състезанието е разработка на проект (прототип)
за софтуерен продукт от екипи включващи между 2 и 4 човека в рамките на два дни. Финалът на CODE4SHUMEN бе на 30 октомври,
а участницитепрезентираха своите проекти пред жури и демонстрираха работещите функционалности на продуктите си.

Снимки от събитието можете да проследитеТУК!

Кратък клип от събитието : Виж
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21.10.2016 г.
ШУМЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ЕПИСКОП КОНСТАНТИН ПРЕСЛАВСКИ"

Център за кариерно развитие

Агенция по заетостта

Дирекция "Бюро по труда" - гр. Шумен


Уважаеми колеги, каним Ви за участие в Кариерният ден на Университета.

Центърът за кариерно развитие, съвместно с Агенцията по заетостта, Дирекцията "Бюро по труда", организират семинар на тема :

"Как да търсим работа?"

26.10.2016 г., от 13.00 ч.

в Корпус 1 (Ректорат), етаж 3, зала 309

Снимки от събитието можете да видите Тук!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
18.10.2016 г.

ШУМЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ЕПИСКОП КОНСТАНТИН ПРЕСЛАВСКИ"

Центърът за кариерно развитие

И

АГЕНЦИЯТА ПО ЗАЕТОСТТА

ДИРЕКЦИЯ "БЮРО ПО ТРУДА" - ШУМЕН

Ви канят да вземете участие в

Трудова борса

на 20.10.2016 г., от 10.00 ч.

в Конферентната зала на Шуменската търговско промишлена палата
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.10.2016 г.

Студенти от първи курс, изучаващи ИТ специалност в български университет и тази година могат да кандидатстват за участие в "Study iT First".

Освен безвъзмездна стипендия за период от една академична година, одобрените кандидати ще могат да придобият умения и работни практики със съдействието на личен ментор,

специалист в сферата на софтуерната разработка.

Програмата предлага и допълнителна възможност за стаж в SAP Labs България, а стипендията е с опция за удължаване до две академични години при отлични постижения.

Изпрати на електронен адрес konkurs@wcif-bg.org в срок до 17 октомври 2016 г. попълнени следните документи:

Формуляр за кандидатстване и декларация към него;

Документ (уверение) за записана текуща учебна година с отбелязана формата на обучение (сканиран);

Скрийншот на оценките от приемния изпит или сканирана диплома за средно образование за кандидатите, приети с оценка от матура.

Целта на SAP Scholarship Program "Study iT First" е да подкрепи мотивирани млади хора на ранен етап от тяхното обучение в бакалавърска степен,

както и да улесни успешното им професионално развитие и реализация чрез консултиране, менторинг и

възможност за стаж по специалността. "Study iT First" е част от новата образователна инициатива,

която компанията реализира с ФРГИ от 2015 г. През 2015 г. в рамките на програмата бяха подкрепени 13 първокурсници.

Насоки и повече информация на нашия сайт.

Десислава Христова

Програмен мениджър

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11.10.2016 г.

Пети студентски и докторантски научни четения се проведоха на 12 октомври, 2016 г.

Темата им е "Свети Климент Охридски - мисионер, педагог и писател. 1100 години от блаженото му успение".

Организатори на четенията са Факултетът по хуманитарни науки в Шуменския университет "Епископ Константин Преславски",

Студентският съвет и Славянското дружество "Васил Друмев".

Научен ръководител е проф. д.ф.н. Христо Трендафилов, а организационен секретар - проф. д-р Кина Вачкова.

Четенията започнаха в 9 часа и се проведоха в зала 309 на Корпус 1.

Бяха изнесени 12 доклада и научни съобщения.

Снимки от събитието можете да видите ТУК!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.10.2016 г.

Студентски видео арт фестивал се проведе от 6 до 10 октомври

Третото издание на студентския видео арт фестивал се проведе от 6 до 10 октомври.

Куратор на проявата бе проф. Валери Чакалов. Във фестивала участват преподаватели и студенти от специалността

"Педагогика на обучението по изобразително изкуство" към Педагогическия факултет на Шуменския университет "Епископ Константин Преславски".

В проявата са включени и много гости - преподаватели и студенти от Университета за изкуства в Букурещ,

от Университета за изкуства "Мимар Синан" в Истанбул, преподаватели от Коджаели университет-Измит и студенти от Великотърновския университет.

На 10 октомври в галерия "Университетска" на Педагогическия факултет се прожектираха селектирани филми и се наградиха изявените участници.

Снимки от събитието можете да видите ТУК!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.06.2016 г.

Десетите краеведски студентски четения с международно участие ще се проведат в Шумен на трети юни.

Форумът е посветен на 45 годишнина на Шуменския университет "Еп. Константин Преславки" е 15 години от

създаването на Дружеството на студентите краеведи към висшето учебно заведение.

Домакин на четенията е Регионална библиотека "Стилиян Чилингиров".

Десетото издание на научния форум се осъществява с подкрепата на Сдружение "АлДоРа"-Шумен.

Във форума ще участват представители от Унгария, Румъния и Полша, а общо заявените доклади са около 20.

Гости на форума ще бъдат още основатели на Студентското краеведско дружество и членове на Дружеството на краеведите "Георги Джумалиев"-Шумен,

университетски преподаватели, специалисти краеведи от страната и представител от Центъра за кариерно развитие.

Снимки от събитието можете да видите ТУК !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
27.05.2016 г.
Уважаеми колеги,

Информираме ви, че сдружение "Агривива" във Винетур, Швейцария набира младежи до 25 - годишна възраст

за доброволно участие в селскостопански дейности на територията на Швейцария.

Сдружение "Агривива" е създадено през 1946 г. като частно юридическо лице с нестопанска цел с дейност в областта на културата и образованието.

Сдружението организира посредничество на младежи от 14 до 25 години за доброволна дейност, като през последните 3 години

е осъществено посредничество на около 2 000 младежи годишно.

Работата се извършва съвместно със селски стопани, за да могат младите хора да се запознаят с всички страни на аграрния сектор.

Необходимо е кандидатите да говорят един от трите официални езика на страната(немски, френски или италиански).

Повече информация може да се намери на интернет страницатаwww.agriviva.chвъвfacebookиinstagram.

Във връзка с това моля да уведомите вашите колеги за възможността доброволно да участват в селскостопански дейности в Швейцария.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
27.05.2016 г.

УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ,

Имам удоволствието да Ви поканя за участие в предстоящата конференция, която

Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия организира за гр. Шумен на тема:

"Как да правим бизнес - предприемачество и Start up"?

За лектори сме поканили млади фасилитатори, членове на Асоциацията на българските лидери и предприемачи (ABLE).

Особен акцент в презентациите е проследяването на етапите на успешния бизнес модел - от неговия старт, до удовлетворяващия резултат.

Затова сме убедени, че поканата ще предизвика интерес и от зрелите представители на бизнеса и от младите хора с бизнес идея, която предстои да бъде реализирана.

Събитието ще се проведе на 2 юни 2016 г. в зала "Сесийна" на Община Шумен, гр. Шумен от 10.00 часа.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17.05.2016 г.

Уважаеми колеги,

Моля всички студенти да заповядат на тържествената церемония за връчване на почетното звание

Доктор хонорис кауза на Шуменския университет на акад. Дамян Дамянов.

Събитието ще се състой на 19.05.2016 г. (Четвъртък)

Място : Зала 202, Ректорат

От : 9.30 ч.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13.05.2016 г.

Уважаеми студенти,

Информираме ви че ще се състой Кръгла маса на тема : "Иновативни и интегративни технологии и подходи в обучението на студентите педагози"

с участието на преподаватели, докторанти, студенти, детски и начални учители.

Каним всички студенти и докторанти на събитието.

Организатор: Колеж Добрич

Място: Колеж Добрич, заседателна зала от 10.00 ч.

Снимки от събитието можете да проследите ТУК.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13.05.2016 г.

Информационен ден по проект "Студентски стипендии"

Уважаеми студенти,

От 10 май 2016 г. започва кандидатстването за летен семестър на учебната 2015/2016 година за стипендии за успех и за стипендии за специални постижения по проект BG05M2OP001-2.003-0001 "Студентски стипендии - фаза 1".

За повече информация, относно проект "Студентски стипендии" каним всички студенти, на информационна среща със

Зам.Ректора по студентските въпроси доц.д-р Константин Константинов,

Силвия Драганова - главен счетоводител на Университета,

Боряна Петрова - главен специалист I степен по социално-битови въпроси на студенти и

Кирил Кирилов - Център за кариерно развитие.

Дата: 18 май (сряда) 2016 г.

Час: 11.00 ч.

Място: аудитория 217, Корпус 1(Ректорат)

Организатор: Центъра за кариерно развитие към ШУ

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

28.04.2016 г.

СТИПЕНДИАНТСКА ПРОГРАМА НА TOURRADAR

Стипендията е предназначена за подпомагане на студенти, които се интересуват от развитието на туристическата индустрия,

като същевременно им позволява да получат безценен опит, познания за отрасъла, и подпомага по-нататъшното им образование.

За: Студенти от цял свят, които в момента са записани в университетски специалности, свързани с туризма.

Стипендия: 1000 USD + 1000 USD ваучер за пътуване; Една седмица трудов стаж в офис на TourRadar по Ваш избор (Виена, Австрия; Бризбейн, Австралия; или Торонто, Канада);

Една седмица трудов стаж в офиса G Adventures Head в Торонто, Канада;

Една седмица пътуване с G Adventures CEO, за да видите живота "по пътя" и разберете какво означава да работите за един от световните туроператори.

Кандидатства се с видеопрезентация на една дестинация. Трябва да мислите като и да представите своя град или любимото си място, до което сте пътували.

Краен срок за кандидатстване: 30 април 2016 година

Повече информация може да получите ТУК

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.04.2016 г.

МУЛТИДИСЦИПЛИНАРЕН КОНКУРС ЗА СТУДЕНТСКО ЕСЕ В СФЕРАТА НА ДИГИТАЛНОТО ОБЩЕСТВО

Конкурсът за есе "LIBRe Essay Contest 2016" е насочен към студенти с мултидисциплинарни интереси, без ограничение на специалността (макар и приоритетно самата тематика да бъде от по-голям интерес за студенти по право), но със знания, творческо мислене и интереси в сферата на регулиране на дигиталното общество.

Фокус е поставен върху следните тематични направления:
- Неприкосновеност на личния живот и наблюдение
- Електронна търговия и електронни финанси.Електронно управление
- Интелектуална собственост онлайн
- Международно право в областта на информационните и комуникационните технологии
- Информационна сигурност и компютърни престъпления
- Нови медии и социално общество
- Психология на киберпространството
- Видео игри и общество

Конкурсът е отворен към български студенти в редовна или задочна форма на обучение или докторанти, или студенти, който в момента се обучават по студентска програма за обмен в чужбина.

Крайният срок за подаване е 30.04.2016 г., за оценяване на изпратените работи и обявяване на резултатите - 31.05.2016 г.

Оценителната комисия ще се състои от специалисти по право на ИКТ, представители на централната администрация, ИТ специалисти, психолози и др. в зависимост от темите, на които отговаря изпратеният труд.
Награди са предвидени за първите три места и се осигуряват съвместно от Фондация "ЛИБРе" и Института по правна информатика, част от юридическия факултет на Leibniz Universitдt в Хановер, Германия.

Повече информация за конкурса може да се намери на адрес: www.contest2016.libreresearchgroup.org.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.04.2016 г.

КОНКУРС ПО "МЛАДЕЖКА БАНКА"

Стартира конкурсът по програма "Младежка банка" на Фондация "Работилница за граждански инициативи".

В него могат да участват неформални младежки групи съставени от младежи на възраст от 14 до 25 години,

както и неправителствени организации, които работят в младежката сфера в общини с население над 30 000 души, заинтересовани да изградят младежка банка.

Участието в конкурса става чрез изпращане на попълнени Формуляр за кандидатстване и

Формуляр на бюджет на електронен адрес:

konkurs@wcif-bg.orgв срок до 25 май 2016 г.

Повече информация за условията на конкурса, както и необходимите документи за кандидатстване ще откриете ТУК.

Младежка банка е екип от млади хора, които набират средства от местни дарители и финансират младежки идеи на конкурсен принцип.

Младежките банки работят като част от НПО или в партньорство с НПО, което е техен ментор и посредник.

Фондация "Работилница за граждански инициативи", чрез програма "Младежка банка" обучава младежки лидери в създаване и управление на дарителски програми "от младежи за младежи".

ФРГИ предоставя средства за организационно развитие, обучения, обмен на опит и добри практики, както и ноу-хау на НПО с опит в работата с младежи, които желаят да изградят младежка банка в своя град.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.04.2016 г.
ШУМЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ЕПИСКОП КОНСТАНТИН ПРЕСЛАВСКИ"

Центърът за кариерно развитие

И

АГЕНЦИЯТА ПО ЗАЕТОСТТА

ДИРЕКЦИЯ "БЮРО ПО ТРУДА" - ШУМЕН

Ви канят да вземете участие в

Трудова борса

на 20.04.2016 г., от 10.00 ч.

в Конферентната зала на Шуменската търговско промишлена палата

Трудова борса организирана съвместно с Агенция по заетостта, Дирекция бюро по труда - гр. Шумен и Центъра за кариерно развитие. Събитието можете да проследите на следния адрес :

Тук

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6.04.2016 г.
Представяне пред студенти на конкурс
"Най-добра идея заstart - upбизнес",
организиран от Областния информационен център,
"Европа директно - Шумен" в партньорство с
"Центъра за кариерно ориентиране - Шумен,
"Предприемаческа академияCREW 21" и
Центъра за кариерно развитие към Университета.

11.04.2016 г.

Корпус 1 - Ректорат, Зала 309 от 11.00 ч.

Снимков материал от събитието ТУК

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ШУМЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ

"ЕПИСКОП КОНСТАНТИН ПРЕСЛАВСКИ"

ФАКУЛТЕТ ПО МАТЕМАТИКА И ИНФОРМАТИКА

обявява

Състезание за Купата на Декана на ФМИ

на тема

"Моята предприемаческа идея",

което ще се проведе на

3 май 2016г. от 13ч. учебна зала С5

За кого?

На състезанието могат да участват студенти от

ВСИЧКИ специалности на ШУ.

Как да участваме?

С кратка презентация на идеята.

Бизнес или инвестиционен план.

Регистрация

на email: kupafmi@gmail.com

Изпратете:Име, Презиме, Фамилия на участника/ците, ф..№, специалност и наименование на проекта.

Консултации

Всеки вторник от 13:30ч. до 15:30ч. К3 - 307, 309 к-т

Какво можете да спечелите? Награда на Декана на ФМИ - 1,2,3 място; Специална награда на : Първите три, отличени идеи получават шанс за участие вИнвестиционен форум и възможност за финансиране на идеята;

Сертификат и право за участие в други национални състезания

Събитието можете да проследите в снимков материал ТУК

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

28.03.2016 г.

Уважаеми колеги,

Шуменския университет "Епископ Константин Преславски" и

Екипът на Crew21 канят всички желаещи студенти да участват в

Предприемаческата академия

Повече информация на: http://academy.crew21.org/

Академията стартира на 30.03.2016 в К1, зала 318 от 18:30 часа.

Вход безплатен!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15.03.2016 г.

Уважаеми студенти,

Център за кариерно развитие при ШУ съвместно с Дирекция "Бюро по труда" - Шумен,организират приемен ден

за представяне на Европейската мрежа за заетостEURES

Събитието ще се проведе на 17.03.2016 г.

от 10.00 до 12.00 часа

в офиса на Центъра за кариерно развитие

Корпус 3, етаж 3 офис 311

Кирил Кирилов

0893/35 22 42

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8.03.2016 г.

ШУМЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ЕПИСКОП КОНСТАНТИН ПРЕСЛАВСКИ"

Студентският съвет

Центърът за кариерно развитие

АГЕНЦИЯТА ПО ЗАЕТОСТТА

ДИРЕКЦИЯ "БЮРО ПО ТРУДА" - ШУМЕН

Ви канят да вземете участие в

ИНФОРМАЦИОННА СРЕЩА

на 10.03.2016 г., от 11.00 ч.

в Корпус 1 - зала 309

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.02.2016 г.
Представителството на Европейската Комисия в България
в сътрудничество с
Институт за икономическа политика
организира
КОНКУРС ЗА СТУДЕНТСКО ЕСЕ
на тема:
"Единният цифров пазар на Европейския съюз и възможностите
пред малките и средни предприятия в България и другите страни членки"
Изграждането на единен цифров пазар е един от ключовите приоритети на Европейска комисия (ЕК) и нейния председател Жан-Клод Юнкер.
В съвременните условия на цифровизация на европейските икономики и общества, единният цифров пазар се очаква да генерира допълнителен растеж в рамките на Европейския съюз (ЕС),
да създаде нови работни места, особено за младите хора, както и да допринесе за изграждането на икономика, основана на знанието.
Според изчисления на ЕК, с премахване на излишните регулации и обединяването на отделните цифрови пазари на 28-те страни членки, общносттa може да спечели допълнително по 415 млрд. евро годишно, което би довело до нарастване на съвкупния брутен вътрешен продукт на ЕС с 3%.
В тази връзка, с цел постигане на по-голяма публичност на Стратегията за единния цифров пазар в Европа сред младите хора в България
и провокиране на обществен дебат относно възможностите, които единният цифров пазар може да предостави както на фирмите в България, така и в останалите страни членки,
Представителството на Европейската Комисия в България в сътрудничество с Институт за икономическа политика организира настоящия
Конкурс застудентско есе.

Критерии за участие в конкурса:
В конкурса участие могат да вземат български граждани, които се обучават във висше учебно заведение в България или в чужбина и са на възраст до 27 години.
Изисквания към есето:
Есето не трябва да надвишава 1500 думи.
Участниците в конкурса носят отговорност за авторството на представените есета. Авторът трябва да изразява свое лично мнение по поставения въпрос.
Краен срок:
Крайният срок за изпращане на студентските есета е 20 март 2015 г. Есета, подадени след тази дата, няма да бъдат разгледани от журито.
Оценяване на есетата:
Есетата, получени в рамките на конкурса, ще бъдат оценени от независима тричленна комисия от доказани експерти по европейски въпроси, като анонимността на авторите по време на оценяването е гарантирана.
При оценка на есетата комисията ще се ръководи от следните принципи:
оригиналност на идеята;
яснота на структурата;
стил на представянето;
значимост на съдържанието;
релевантност на направените предложения;
приложимост спрямо българските и европейски условия.
За участие в конкурса: Моля, изпратете своето есе, като попълните формуляра за кандидатстване.
След прецизна оценка от страна на тричленната комисия, ще бъдат отличени трите най-добри есета, а авторите им ще бъдат наградени с пътуване до Брюксел и посещение на Европейските институции!
Отличените есета ще бъдат публикувани на страниците на Представителството на Европейската Комисия в България и Институт за икономическа политика.
За повече информация и въпроси относно конкурса можете да ни пишете на ел. поща:epi@epi-bg.org
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.02.2016 г.

TELERIK

Здравейте колеги,

Бихме искали да ви уведомим, че стартира кандидатстването за седмия сезон на

"Софтуерната академия на Телерик"<http://academy.telerik.com/academy/about> -

безплатна програма по софтуерно инженерство и съвременни технологии на Telerik, a

Progress company. Всички желаещи с интерес към кариера в технологичната индустрия

могат да подадат CV и мотивационно писмо на английски език на

уебсайта<http://academy.telerik.com/academy/apply> на "Академията на Телерик" до 10

март 2016 г.

Новият сезон на "Софуерната академия на Телерик" ще започне на 28 март 2016 г.

Обучението е насочено към студенти и специалисти от различни области, които искат да развият практически практически знания и умения за работа със съвременни софтуерни технологии.

Не е необходимо кандидатите да притежават предишен опит в програмирането.

Подробна информация за кандидатстването в "Софтуерната академия на Телерик" и

нововъведенията в новия сезон може да намерите в прикачения файл.

Ще се радваме да я споделите с вашите студенти, за да се възползват от възможността за безплатно

допълнително обучение по софтуерно инженерство.

ANELIYA STOYANOVA

Public Relations Associate

[Progress]<http://www.progress.com/>

33 Alexander Malinov Blvd. | Sofia, 1729 | Bulgaria

PHONE +359 2 809 9809

MOBILE +359 884 886 334

www.progress.com<http://www.progress.com/>

[Twitter]<http://twitter.com/progresssw>

[Facebook]<https://www.facebook.com/progresssw>

[LinkedIn]<http://www.linkedin.com/company/progress-software>

[Google+]<https://plus.google.com/u/0/109745598602355509557/posts>

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.01.2016 г.
СТИПЕНДИИ ЗА СТУДЕНТИ В GRADUATE INSTITUTE IN GENEVA
The Graduate Institute Женева в Швейцария е най-старата институция в света,
изцяло посветена на подготовката на студенти за международна кариера,
включително работни места в университетите.
Институтът предлага дисциплинарни и интердисциплинарни учебни програми за докторска степен,
магистър и двойна магистърска степен.
Краен срок: 15 януари 2016 г.

Информация за стипендията може да видите

http://nmd.bg/stipendii-za-studenti-v-graduate-institute-in-geneva/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.01.2016 г.
ЛАБОРАТОРИЯ ЗА СЛАВА FAMELAB
"Лаборатория за слава FameLab" е един от най-големите в света конкурси за комуникация на науката.
Ако можете да обясните научна тема пред неспециализирана публика, и то само в 3 минути,
тогава защо да не участвате във FameLab?
Победителят ще стане новото лице на науката в България и ще представи страната
на международния финал в Обединеното кралство.
Ако сте на възраст от 21 до 40 години и можете да обясните научна тема само за 3 минути
конкурсът "Лаборатория за слава" е точно за вас. Конкурсът е отворен за всеки на
възраст между 21 и 40 години, който работи или учи технологии, инженерни науки,
медицина, биология, химия, физика или математика.
Това включва също работещи в частния и публичния сектор.
Разбираемото и атрактивно обясняване на научни теми пред
неспециализирана публика помага за промяната на публичния образ на учените и
защитава използването на обществени средства за изследователска дейност.
Националният победител ще участва в Челтнъмския фестивал на науката в
Обединеното кралство и ще се състезава на международния финал на
"Лаборатория за слава FameLab".
Там ще откриете нов свят от възможности като общувате с учени от целия свят.
Всеки участник ще има възможност да се срещне с други обещаващи млади учени и
ще получи достъп до мрежите на FameLab Bulgaria и FameLab International.
След участието си във FameLab можете да бъдете поканени да участвате в
други публични събития за комуникация на науката в България като Софийския фестивал на науката.
Краен срок: 23 януари 2016 г. или 27 февруари 2016 г.
Повече информация може да получите ТУК
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.01.2016 г.
РЕГИОНАЛЕН МЛАДЕЖКИ КОНКУРС ЗА ЕСЕ
"МЛАДИТЕ ХОРА ОТ ЮГОИЗТОЧНА ЕВРОПА ЗА ПРОСПЕРИТЕТ НА РЕГИОНА"
Конкурсът се организира от Народното събрание на Република България в изпълнение на програмата на Българското председателство на Парламентарната асамблея на Процеса за сътрудничество в Югоизточна Европа (ПСЮИЕ) с активната подкрепа на всички парламенти от Югоизточна Европа.
Етикети:
Под мотото "ПСЮИЕ - 20 години ключ към регионално сътрудничество" България ще съсредоточи усилията си върху три приоритетни сфери на сътрудничество - енергийната, транспортна и инфраструктурна свързаност, медийната свобода и свободата на изразяване, миграцията и справянето с бежанския поток.
Конкурсът за есе е отворен за участие на младите хора от всички страни, участващи в Процеса за сътрудничество в Югоизточна - Албания, Словения, Босна и Херцеговина, България, Гърция, Хърватия, Бивша югославска република Македония, Молдова, Румъния, Сърбия, Черна гора, Турция и Косово.
Допустими за участие в конкурса са млади хора на възраст до 29 години.
Под надслова на конкурса - "Младите хора от Югоизточна Европа за просперитета на региона" участниците могат да споделят своите мнения и становища по следните аспекти:
- Регионалното сътрудничество и добросъседските отношения - ключ към политическо, икономическо и социално развитие на Югоизточна Европа
- Икономическият просперитет на Югоизточна Европа - гаранция за личен успех и развитие на младите хора
- Процесът на присъединяване на Европейския съюз - ползи и възможности за младите хора - Активно гражданство и свобода на изразяване - изборът на младите хора от Югоизточна Европа
- Обща история и традиции в региона - възможност за бъдещи партньорства и междуличностни контакти между младите хора
Всички есета трябва да бъдат написани на английски език и трябва да съдържат не повече от 1200 думи (прибл. 3 страници).
Краен срок: 31 март 2016 г.
Повече информация може да намерите ТУК
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14.01.2016г.
ЛЯТНА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКА ПРОГРАМА (SEP)
Лятната предприемаческа програма дава възможност за краткосрочно обучение чрез опит на 30 български студенти от всички акредитирани университети в България и на млади професионалисти до 35 годишна възраст, като не присъжда академична степен.
За срок от пет седмици интензивно обучение по предприемачество участниците ще усвоят основните принципи на бизнеса, които са необходима предпоставка за успех във всяко предприемаческо начинание. Занятията се провеждат във водещи бизнес училища в САЩ, като колежа Бабсън от признати академични преподаватели, успели предприемачи и директори на компании в САЩ. По програмата се преподават както теоретични занятия по бизнес, така и функционални умения.
Критерии:
- Кандидатите трябва да са български граждани, които понастоящем учат и живеят в България.
- Кандидатите трябва добре да владеят английски език.
- Кандидатите трябва да са завършили поне две години от следването си в акредитиран ВУЗ в България преди да участват в "Лятната предприемаческа програма". Допустими кандидати са студенти, които в момента следват магистратура или млади хора, които в момента работят. Всички кандидати по програмата следва да са под 35 годишна възраст, считано от датата на крайният срок на програмата.
- Кандидатите трябва да представят свидетелство за доказано висок академичен успех.
- Кандидатите трябва да демонстрират лидерски умения и интерес към предприемачество.
- Кандидатите трябва да демонстрират силен интерес към това да бъдат граждани на света, но и силна заинтересованост да отдадат своя принос на своята страна и своята общност.
За да кандидатствате по SEP следва да попълните нашата онлайн кандидатурa - SEP Online Application, както и да подготвите и изпратите допълнителните документи. Краен срок за подаване на онлайн кандидатурата и допълнителните документи е 14 февруари 2016 година (23:59 БГ време).
Повече информация може да намерите ТУК
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ,
Търсят се активни млади хора. Кой щебъде Студент на 2015 година?
НПСС откри процедурата за номинации в IX-топоредно издание на Националния приз "Студент на годината".
Студентите,желаещи да участват, могат да подават своите документи до 22 Ноември
2015 година, а призьорите ще бъдат отличени на официална церемония в
София през месец Декември.
Студентите трябва да докажат своите постижения,представяйки документи за постигнатите резултати в научната, културната,спортната и други дейности, свързани с образователния процес нанационално и международно ниво.
В конкурса може да участва всекистудент, който е завършил успешно първи курс и има съответнитепостижения в областта, в която се обучава.
Жури, състав от водещиексперти от всички области на образованието, ще определи общо дванадесетнагради в първа сфера на конкурса, в съответните области на образование,награда за най-добър чуждестранен студент в България и Студент на
годината 2015.
СТУДЕНТ НА ГОДИНАТА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ЗА 2015г.
Журито ще определи победителя "Студент на годината" в Република
България за 2015 г. сред дванадесет най-добри претендента от първа сфера на класификатора.
След избора на "Студент на годината", следващият по
постижения заема неговото място в съответното направление.
ЧУЖДЕСТРАНЕН СТУДЕНТ НА ГОДИНАТА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ЗА 2015 г.
Журито ще определи победителя "Чуждестранен студент на годината" в Република
България за 2015 г. след класиране на всички постъпили кандидатури.
Наградата се присъжда за високи постижения в областта на научната, културната, спортната и други дейности, свързани с образователния процес на студента.
Награда за принос в развитието на националните студентски политики, изграждащи имиджа на НПСС.
Изпълнителният съвет на
Националното представителство на студентските съвети в Република
България ще определи наградените в съответната сфера.
Научи повече на
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА
Уважаеми колеги,
Информираме, ви че за поредна година Българската народна банка обявява
Конкурс за стипендианти за 2016 г.
Информация за конкурса ще намерите на интернет сайта на БНБ, в рубриките:
Начало За нас Кариери Стипендии
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Фондация "Еврика"
Здравейте колеги,
За тринадесета поредна година стартирахме конкурсната кампания за определянена носителите на именните стипендии на Фондация "Еврика".
За втора поредна година, чрез конкурс и при условията на именните стипендии
ще определим и десет студенти, носители на специалната стипендия "Хуауей -
ИКТ".
Краен срок за подаване на документи - 15 октомври 2015 г.
За повече информация информация : http://www.evrika.org/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Студентски стипендии", съфинансиран от Европейския социален фонд

по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

Уважаеми колеги,
От 1 април 2015 г. започва кандидатстването за летен семестър на учебната 2014/2015 година за стипендии за успех и за специални стипендии по проект BG051PO001-4.2.06

"Студентски стипендии" - 3 фаза.

Студентите могат да подават формуляри за кандидатстване чрез настоящата интернет страница до 28 април 2015 г.,

а класирането ще бъде обявено на 19 май 2015 г.

За повече информация :

http://eurostipendii.mon.bg/

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
МЛАДЕЖИ МОГАТ ДАСТАНАТ ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР НА "АДЕКО" ЗА 1 МЕСЕЦ
Младежи от цяла България, които нямат трудов опит или той е съвсем малко, ще могат да заемат поста изпълнителен директор в "Адеко България" за 1 месец, съобщиха от консултантската компания в областта на човешките ресурси.
Това ще се случи в рамките на международната инициатива на групата Adecco "CEO за един месец", която се организира за втора поредна година и обхваща 50 държави. Проектът е част от програмата на компанията - Way To Work, която цели да интегрира младите хора на пазара на труда.Организаторите информират, че от всяка държава ще бъде избран по един кандидат, който ще започне едномесечен платен стаж като изпълнителен директор в местния офис на "Адеко". Българските кандидати ще могат да прекарат месец юли, работейки заедно с изпълнителния директор на "Адеко България" Георги Георгиев. В следващия етап от надпреварата един от всички участници в глобален план ще бъде избран за CEO на централния офис на Adecco в Цюрих, Швейцария.
Едномесечният стаж там започва през септември 2015 г., като за него е предвидено заплащане от 15 000 евро.
За да кандидатствате, трябва да изтеглите мобилното приложение CEO for One Month" и да се включите в състезанието, като попълните вашето CV и няколко теста.
Крайният срок за кандидатстване е 1 май 2015 г.

Повече за инициативата можете да научите на този адрес.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

СЕДМА НАЦИОНАЛНА СТУДЕНТСКА НАУЧНА

КОНФЕРЕНЦИЯ "ЕКОЛОГИЯТА - НАЧИН НА МИСЛЕНЕ"

Седмата национална студентска научна конференция "Екологията - начин на мислене" ще се проведе на 9 май 2015 г. в Биологически факултет- гр. Пловдив.

Моля, желаещите да участват, да попълнят формулярите за участие и да ги изпратят на ss.biologyfaculty.pu@mail.bg, не по-късно от 15 април 2015 г.(включително).Пълният текст на научно-популярните доклади (до 15 страници, с таблици, фигури и литературният списък) ще бъдат отпечатани в специален сборник с доклади, ако те отговарят на изискванията и бъдат изнесени на конференцията. Те не бива да са публикувани до този момент. Първият автор на доклада задължително трябва бъде студент. Представянето на докладите е на български език, а публикуването в сборника може да бъде на български или английски език (по желание на автора).По идея на организационният комитет, тази година за трети път успоредно с конференцията ще се проведе и фотоизложба под мотото "Екологията - начин на мислене и действие". Във фотоизложбата могат да вземат участие само студенти и докторанти със собствени снимки, правени в България. Снимките трябва да са в посоченото тематично направление. Допуска се участие с до 6 снимки. Размерът на снимките трябва да бъде - ширина: 18 см и височина 13 см (цветни или черно-бели).

Конференцията ще се проведе в 15 аудитория в сградата на Биологическия факултет при ПУ "Паисий Хилендарски", ул. "Тодор Самодумов" 2 (до Античния театър).

ВАЖНИ СРОКОВЕ

Краен срок за подаване на заявки за участие за конференцията: 15 април 2015

Краен срок за предаване на пълният текст на докладите:9 май 2015

Краен срок за подаване на заявки за участие за фотоизложба: 1 май 2015

Седмата национална студентска научна конференция "Екологията - начин на мислене" се организира от катедра "Екология и ООС" към Биологически факултет на ПУ "Паисий Хилендарски" и Студентски съвет - ПУ "Паисий Хилендарски". Националното представителство на студентските съветиса сред партньорите на конференцията.

Повече информация може да намерите ТУК

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

КОНФЕРЕНЦИЯ ЗА СТУДЕНТСКО НАУЧНО ТВОРЧЕСТВО В БСУ С НАЦИОНАЛНО УЧАСТИЕ

През м.март 2015 г. ще се проведе XVI Конференция за студентско научно творчество с национално участие. Каним всички студенти, които имат научни интереси и амбиции, да се включат.

Научните направления са:

- Право и политика

- Администрация и управление

- Финанси и счетоводна отчетност

- Маркетинг и мениджмънт

- Международни икономически отношения

Обществени комуникации (връзки с обществеността и журналистика)

- Психология

- Социални дейности

- Техники и технологии

- Информатика

- Възобновяеми енергийни източници

Повече информация може да намерите ТУК

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

УВАЖАЕМА КОЛЕГИ,

Предстои да се проведе поредното издание на "Национални дни на кариерата", организирано от JobTiger.

"Националните дни на кариерата" е най-големият и популярен форум за студентски стаж и кариера в България.

Водещи компании от различни браншове представят своите стажантски програми и

свободни позиции, възможности за развитие и реализация на потенциала на служителите си,

провеждат интервюта със студентите, изнасят презентации, организират вини тренинги.

Прилагам вилинк към събитието :http://www.jobtiger.bg/events/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Конкурс за есе, обявен от EURELECTRIC

Конкурсът е част от програмата на тазгодишната конференция на EURELECTRIC

(Annual Convention and Conference "The Consumer Powered Energy Transition"),

която ще се проведе в Берлин, на 1-2 юни 2015 г.

В конкурса могат да участват студенти на възраст до 27 години, притежаващи

валидна студентска книжка.

Есето трябва да бъде подготвено на английски език, с обем до 1 страница

(1800 знака), формат А4.

Есетата трябва да бъдат получени до 31. март 2015 г. (вторник) с посочено

име, специалност и висше учебно заведение на електронната поща

mailto:emi@emi-bg.comна Института за енергиенмениджмънт, пълноправен член на Евроелектрик за България.

Есето трябва да бъде придружено от електронни копия на:

Студентска книжа и

Уверение от учебното заведение за непрекъснати студентски права.

Имайте предвид, че годишната конференция на EURELECTRIC не е

техническо/инженерно събитие, занимава се основно с въпросите на

европейската и международната политика и влиянието им върху енергийния и

електроенергийния сектор. С такъв фокус ще бъдат и предпочетените студентски

есета.

Трите най-добри есета ще бъдат публикувани на интернет страницата на

Института. Победителят на национално ниво ще получи възможността да

присъства на всички събития от годишната конференция на ЕURELECTRIC в

Берлин. Есето му ще се състезава в международния конкурс с участници от

всички държави с членове на EURELECTRIC.

Победителят в международния конкурс ще бъде награден по време на специална

церемония на конференцията и ще има възможността да представи есето си пред

повече от 400 делегати - европейски бизнес лидери и енергийни политици на

най-високо ниво.

Очакваме Ви!

Дияна Стоянова

Експерт комуникации

Институт за енергиен мениджмънт

София 1000, ул. "Леге" 5

T + 359 2 950 62 10