ХТМУ - София
English Вход

Представително жури от 10 университета в цялата страна, медийни специалисти и експерти на компанията ще оценяват разработките в надпреварата

София, 25 Февруари 2008 г. -На 25 февруари (понеделник) официално стартира националният конкурс за разработка на теми на Фикосота Синтез "Бизнесът на практика". Конкурсът е първия етап от дългосрочната програма за професионално развитие на компанията и се организира в сътрудничество с 10 от най-големите университети в страната. Разработките на участниците в конкурса ще бъдат оценени от изявени преподаватели от български ВУЗ-ове, медийни експерти и специалисти на "Фикосота Синтез".

Конкурсът има за цел да обхване максимално широк кръг от студенти, които да покажат своите знания и да ги реализират на практика. Ето защо Фикосота Синтез обявява пет теми - една маркетингова и четири специализирани, в четири области - маркетинг и икономика, химия, биотехнологии и хранително-вкусова промишленост. Специално за конкурса,компанията разработи интернет сайтаwww.fsPractice.com, където всички желаещи могат да получат пълна информация за конкурсните теми, журито и хода на инициативата.

Конкурсът е с награден фонд от 7500 лева. Голямата награда е в размер на 2500 лева, като ще бъдат раздадени и 5 награди по 1000 лева. Най-талантливите участници в конкурса ще бъдат поканени на интервю за стаж в централата на Фикосота Синтез. В рамките на конкурса ще бъде връчена и специална награда на инициативата на ООН за частния сектор «Глобален договор» за разработка в унисон с принципите на корпоративната социална отговорност.

"С програмата «Бизнесът на практика» искаме да предизвикаме българските студенти да покажат на какво са способни. Затова сме отворени за нови идеи, за нестандартни предложения по зададените теми. Най-добрите ще могат да дойдат на стаж при нас, за да им предадем част от нашия опит и да могат да реализират идеите си и на практика. Убеден съм например, че за всеки студент, който учи търговски маркетинг, ще е интересно да разработи тема за това как се навлиза на нов пазар." -коментира старта на конкурса г-н Красен Кюркчиев, управител на Фикосота Синтез.

В конкурса могат да участват всички студенти след 3-та година с непрекъснат ход на обучение, включително магистри и докторанти от всички университети в България. Всеки трябва да избере една тема и да изпрати своята разработка посредством сайтаwww.fsPractice.comдо 20 април 2008 г.

Партньори на конкурса са списание «Мениджър», вестник «Труд»,AIESEC,инициативата на ООН за частния сектор «Глобален договор»и 10 университета в България. Официалната церемония по награждаването на победителите в конкурса ще се състои през месец май.

Фикосота Синтез е утвърден лидер в производството на бързооборотни стоки в България. Компанията държи приблизително 40% от пазара на детергенти в страната. Благодарение на уникалното си ноу-хау, Фикосота Синтез оперира вече в десет страни от Югоизточна Европа, като постоянно разширява позициите си в страните от региона. Компанията е производител на едни от най-популярните продукти в областта на битовата химия и продуктите за лична хигиена.

За повече информация:

Милена Атанасова

Връзки с обществеността

+ 359 888 799 902

ЗА АКТУАЛНИТЕ ОБЯВИ ЗА СТАЖ И РАБОТА МОЖЕТЕ ДА СЕ ИНФОРМИРАТЕ НА АДРЕС